poniedziałek, 16 lipca 2012

Czas zadbać o figurę



Mam w planach wzmocnić trochę mięśnie i zrzucić parę kilogramów...  Ostatnio ktoś mi podał linka do tych 8-minutówek i mi się spodobały, więc gromadzę wszystkie tutaj:D
Są lekkie, dobre na początek. 
  
Oprócz codziennych ćwiczeń ustalam sobie takie zasady:
  • jeść ostatni posiłek ok. 3-4 godziny przed snem
  • pić więcej wody i zielonej herbaty
  • co do diety... słodyczy i tak mi nie wolno ze względu na cerę :O
  • starać się aby posiłki nie przekraczały objętościowo wielkości pięści, może zadziała skoro taka ilość zapełni żołądek (tylko jeść powoooli). 
Jakoś nie mogę się zmusić do porannego biegania, więc chociaż tyle zrobię dla figury:)
A jak tam z wami, któraś z was również ma w planach odchudzanie albo uprawia jakieś sporty? Podzielcie się, może mnie zainspirujecie;)









3 komentarze:

  1. Ja aktualnie jestem na diecie, która ma mi pomóc przytyć :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamierzam przytyć ;)
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahh.. ja próbuje przytyć
    Ale powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń