środa, 11 lipca 2012

Od nowa

"Zamroziłam" większość dotychczasowych postów, bo przyszedł czas na wakacyjne porządki.
Pisałam na tym blogu trochę nie to co było w początkowym zamyśle, koncentrując się na swoich przemyśleniach, problemach i codzienności, a nie na marzeniach, inspiracjach i ambicjach.
Koniec, koniec, koniec. Tamto było o jakiejś mojej ułomności, teraz będę patrzeć w drugą stronę. Za dużo myślę o sobie, o tym co jest nie tak, zamiast o tym co chciałabym aby było i co jest cudowne.
Koniec gadania o bzdurach, koniec bezproduktywnego myślenia, koniec zanudzania samej siebie.
Czas być tym kim zawsze chciałam.

1 komentarz:

  1. Cudowne postanowienia! Ja mam takie same. Pomożesz mi ich dotrzymać? Zapraszam do siebie: http://mybluecalm.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że ja też czymś Ciebie zainspiruję:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń